Avatar billede sonjor Nybegynder
08. december 2007 - 14:57 Der er 6 kommentarer

install. XP på Vista Maskine

Jeg ville gerne vide om det er muligt at fjerne Vista og installere XP påen bærbar Medion. Har læst her i forum om at have begge, men det ser for mig lidt svært ud. Vista er jeg SÅ træt af og ville meget gerne bare have XP på maskinen.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2007 - 15:02 #1
Jeg ville nu holde begge systemer, se www.helgec.dk/vistabootpro.html
Avatar billede mfreak Nybegynder
19. december 2007 - 18:02 #2
har du en xpcd prof?
Avatar billede eckhardt Nybegynder
19. december 2007 - 18:09 #3
hm hvad er du træt af ved vista ??

køre selv vista og er meget glad for den
Avatar billede sonjor Nybegynder
19. december 2007 - 18:55 #4
mfreak: ja jeg har en XP m/Sp2 men den er ikke "ægte" og jeg er også lidt i tvivl om, om det er pro.Men jeg tror nu ikke rigtig jeg tør alligevel. Hvis jeg senere vover det fil jeg nok følge
rådet fra helgeC og have begge to.
eckhardt:
1)er den ulidelig langsom
2) I Access 2003 kommer der sikkerheds dialogbokse op ved hyperlink, hvilket er meget      irriterende for mig, da jeg åbner disse hyperlinks mange gange hver dag.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2007 - 19:10 #5
") I Access 2003 kommer der sikkerheds dialogbokse op ved hyperlink, hvilket er meget      irriterende for mig, da jeg åbner disse hyperlinks mange gange hver dag."
Har du prøvet at slå "BRUGERKONTOSTYRING" fra

"er den ulidelig langsom" Har du prøvet at køre en "chkdsk /r"
Avatar billede sonjor Nybegynder
19. december 2007 - 19:33 #6
Ja, jeg har slået brugerstyring fra. Jeg har en anden bærbar med XP på, og der sker det ikke og Nej jeg har ikke kørt chkdsk /r endnu.