Avatar billede suppah Nybegynder
06. december 2007 - 18:22 Der er 4 kommentarer

PC til LCD Skærm How?

Hejsa...!

Har lige et bette spørgsmål. Hvordan for jeg farver og lyd hen på min lcd skærm?

Det eneste jeg kan se er en sort hvid skærm uden lyd :(

Kører med Vista...!

Thanks..!
Avatar billede madshammer Nybegynder
06. december 2007 - 18:28 #1
Hvilke indgange har dit tv, og hvilke udgange har din pc? DVI? HDMI?

mvh.
madshammer
Avatar billede suppah Nybegynder
06. december 2007 - 18:35 #2
Okay Sorry er rimlig noob til det her..! Tror bare det HDMI på pc og tv er det vel DVI nu hvor det er et gammelt et ^^
Avatar billede madshammer Nybegynder
06. december 2007 - 18:55 #3
Okay... DVI er jo kun billed-data, så det er derfor du ikke får noget lyd. Er der ikke DVI-udgang på PC'en? Hvis der er kan du jo bare forbinde DVI med DVI og så trække et kabel fra din line-out bagpå computeren, og over i tv'ets hvide og røde composit-indgange.
Avatar billede seider Nybegynder
06. december 2007 - 20:21 #4
hejsa

det er nok fint hvis der er sort/hvid fro de fleste, men det er ofte en indstilling du kan klare via dit graffikort driver. her kan du ved de fleste konfigurere grafikkortet til f.eks theater mode der giver fuldskærm på dit tv. der er mulighed for at skifte fra f.eks nes til pal (pal er det europæiske format) de har fra gammel tid kørt 60 hz i usa hvor vi bruger 50 hz.

du vil hjælpe meget ved at skrive følgende oplysninger ind

skærm/tv :
grafikkort :
Stik type (bare en beskrivelse):

men generelt bruger man ikke fjernsyns inbyg højtaler da de er af temlig ringe kvalitet. et biligt anlæg er ofte bedre