Avatar billede sevelius Nybegynder
06. december 2007 - 17:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVD i XP Media Center

Hej eksperter.

Jeg har anskaffet et mediecenter og installeret XP Media Center. Når jeg prøver at afspille en DVD i XP Media Center får jeg nedenstående fejl. Alle andre funktioner i XP Mdia Center virker fint, omend tv signalet godt kunne stå skarpere med det er jo ikke softwarens fejl.

"Decoder error
The video decoder has eigher malfunctioned or is not installed. Please restart Media Center and/or the computer"

Hverken genstart af Media Center eller computer virker selvfølgelig.

What to do?

På forhånd tak
Avatar billede sevelius Nybegynder
06. december 2007 - 18:03 #1
Glemte lige at skrive at jeg har Media Player 11 installeret
Avatar billede sevelius Nybegynder
06. december 2007 - 23:00 #2
Ok sætter lige lidt flere point på da jeg virkelig gerne vil se DVD :-)
Avatar billede sevelius Nybegynder
13. december 2007 - 22:31 #3
Stadig ingen ideer?
Avatar billede sevelius Nybegynder
05. januar 2008 - 23:19 #4
http://codecpack.nl/klmcodec353.exe

Virker med denne hvis andre skulle få problemet.