Avatar billede zubmit Nybegynder
06. december 2007 - 10:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mit net går ned

Goddag Eksperter.

Jeg har lige fået sat stofanet internet op og jeg har fundet ud af at hver gang jeg bruger hele min båndbredde så lukker forbindelsen ned. Så bliver jeg nød til at tag strømmet fra modemmet for at få det op at køre igen.

Jeg har prøvet at blokere nogle forskellige ting i sygate men ved ikke om det kan være det?

http://img213.imageshack.us/img213/7058/firewallog3.jpg
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. december 2007 - 15:36 #1
jeg ser du har to antivirusprogrammer de kan koliderer med hinanden og så begge har
firewall
jeg går ud fra du kører windows xp, som jo også har en firewall.
er den slået fra??
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
06. december 2007 - 15:38 #2
Der er ikke nogen af dem der bør være blokeret. Se evt mere om Sygate indstillinger her http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9706
Avatar billede zubmit Nybegynder
15. januar 2008 - 14:52 #3
fandt ud af det