Avatar billede thormam Nybegynder
06. december 2007 - 09:05 Der er 1 løsning

Vista Ultimate f-secure automatiske opdateringer

Vi har et problem efter vi har skiftet til Vista på forsøgsbasis på arbejdspladsen.

Vi bruger F-Secure men støder ind i et underligt problem når den vil opdatere.

WinXP opdaterer fint både på arbejdet og hjemme
Vista opdaterer fint hjemme men IKKE på arbejdspladsen.

Pga ovenstående giver det os mange grå hår på hovedet..

Det kan ikke være vores firewall på arbejdet da winXP fint opdatere. Vista klarer det fint med vista-firewall og defender sat til i hjemmet men samme opsætning virker ikke på arbejdet. Har også forsøgt at disable defender og firewall uden held.

Har installeret Vista som "work" og ikke "home" hvis det har noget at sige (ja vi er igang med sjove teorier nu)

Blokere Vista på en eller anden måde for noget når den går på et domæne frem for at være i hjemmet eller hvad sker der her?

På forhånd tak
Avatar billede thormam Nybegynder
12. januar 2011 - 09:41 #1
problem løst