Avatar billede fbhzone Nybegynder
02. december 2007 - 16:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs lyd

Hej folkens!

Jeg har i min stue en iMac stilt op, hvor jeg selvfølgelig lagrer alt mit musik osv. på.
I min spisestue, som ligger lige op af stuen har jeg et Henry kloss anlæg, der har en AUX indgang.

Jeg kunne godt tænke mig at føre lyd fra computeren ud til mit anlæg, men uden ledning. Jeg er ikke interesseret i flere grimme kabelbakker med phonokabler i - så mit spørgsmål er om der findes noget rigtig smart til dette?

Jeg er klar over at der findes f.eks. løsningen ned Nicecast på sin Mac og så en pinnacle internetradio ved anlæget, men jeg tænkte mere på noget der er lidt mere simpelt?

Altså, noget til trådløs transmission af lyd fra et minijack stik.
Avatar billede darrich Novice
04. december 2007 - 14:47 #1
Gå i en musikforretning. Der finder du forskellige varianter til trådløs overførsel af lyd. Du skal nok have en converter fra minijack til jack, da det normalt er standarden.
Avatar billede darrich Novice
04. december 2007 - 14:47 #2
Med musikforretning mener jeg et sted der forhandler guitarer, keyboards, mikrofoner m.m.
Avatar billede darrich Novice
29. april 2008 - 15:39 #3
Fandt du ud af det?