Avatar billede kontrol Nybegynder
02. december 2007 - 11:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med stofanet "download"

Hej. Er der andre end mig, der haft problemer med at downloade med stofanet?

Siden torsdag d.29/12-2007. Har det været meget ustabilt at dovnloade. Jeg var bla. været igang med at hente "linx suse 10.3" (4.3gb).

Jeg downloader et kort stykke tid og så stopper den.

Jeg har både prøvet fra min bærbareog min stationære.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:17 #1
Dobbelt spørgsmål er ikke tilladt..
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:18 #2
Endda tripple, fy...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:23 #3
Prøv med Getright, og se om det er det samme.
Avatar billede kontrol Nybegynder
02. december 2007 - 11:28 #4
Jeg har aldrig før haft problemer med firefox eller IE. Så det burde vel ikke være nødvendig at bruge en downloadmanager.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:31 #5
Næ, men så kan du se om den starter igen, kører stabilt m.m. I det mindste kan du få din fil, så længe sitet tillader resume.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:32 #6
Og ellers ville jeg checke alle forbindelser, hive stik ud og sætte dem i igen. Det kunne være en dårlig forbindelse, et eller andet sted.
Avatar billede kontrol Nybegynder
02. december 2007 - 13:10 #7
Nu kører jeg direkte i kabelmodemet, og det ser ud til at virke nu. Det kan være jeg er nød til at finde mig en ny router?
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2007 - 16:54 #8
Ja, jeg har lignende problem. Har flatrate  med 125 kbs men ved downloading falder det ned til ca. 8,5 kbs ??
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. februar 2008 - 02:04 #9
Routeren burde ikke sætte begrænsninger. Har du prøvet med Getright?
Avatar billede kontrol Nybegynder
18. februar 2008 - 18:20 #10
.
Avatar billede skynet2005 Nybegynder
19. maj 2009 - 00:05 #11
Jeg har det samme problem som dig

jeg har ringet og ringet til dem i dag og de kan ikke finde ud af hvad der er glat

jeg har fået det nyste modem og det har heller ikke virket

men skal nok lige skrive hvis jeg finde en måde og lavet det på
og det håber jeg også at du gør ! :-)