Avatar billede danv Nybegynder
29. november 2007 - 20:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ekstra RAM i bærbar?

Jeg har en Asus A6 bærbar fra 2005.
Den har 512MB DDR2-ram (266MHz, 1 slot), og jeg kunne godt tænke mig at opgradere RAM.
1) Er det kun muligt at købe en 512MB ram-blok mere, eller vil bærbaren kunne udnytte en 1GB-blok + standard 512MB blok = 1,5GB?
2) Bærbaren er over 2 år, så jeg ved ikke om der er noget garanti jeg burde tænke på?
3) Angiv et link fra edbpriser.dk eller lignende, så jeg kan se pris/producent osv på RAM.

Hvis I har spørgsmål til min bærbar, fyrer I bare løs.
Avatar billede prebas Nybegynder
29. november 2007 - 22:08 #1
kan ikke se noget problem i at sætte en 1 GB klods i... men sys du skal sætte en klodds i af samme mærke som den der sidder i for at være sikker på at de vil arbejde sammen (så hvis du vil ha et link må du lige skrive hvad du her i den nu)

hvad garantier angår kan de stikke deres plumberinger skrådt op... du må skifte alle de dele du vil så længe du gør det ordenligt og ikke brækker noget i stykker
Avatar billede danv Nybegynder
02. december 2007 - 10:55 #2
Jeg er blevet klogere på dette område, så jeg smutter ned i en computerbutik i byen i næste uge når jeg får tid, og får RAM'en monteret. Jeg har allerede fået et tilbud jeg tager imod, så det er lækkert.
prebas: Du skal alligevel have tak for dit svar - kan du have en forsat god dag.