Avatar billede jernhesten Nybegynder
29. november 2007 - 16:28 Der er 10 kommentarer

PHP Hjemmeside

Hejsa..

Jeg har lavet en masse PHP..
OG har en index.php
Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan få det her PHP template ind på en hjemmeside.. Som normale hjemmesider ser ud.

Hilsen jernhesten..
Avatar billede jkampmann Nybegynder
29. november 2007 - 17:07 #1
Avatar billede w13 Novice
29. november 2007 - 17:13 #2
Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål? Har du lavet siden? Har du købt et webhotel/en server at lægge hjemmesiden på?
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. november 2007 - 17:22 #3
du  kan markerer templatet med ctrl c og derefter flytte det til
hjemmesiden og indsætte det med ctrl v
Avatar billede nielle Nybegynder
29. november 2007 - 17:28 #4
Du skal bruge et FTP program for at få lagt din PHP kode op på hjemmesiden. Der er tonsvis af disse, men her er da et som er rimeligt ok:

http://www.html.dk/software/00015/
Avatar billede webname Nybegynder
30. november 2007 - 07:53 #5
FTP program, der kan jeg helt klart anbefale Total Commander... Lidt gammeldags, men det virker, perfekt... www.wincmd.dk
Avatar billede reinelt Nybegynder
04. december 2007 - 17:34 #6
reinelt:jeg siger fra
Avatar billede feliz Nybegynder
04. december 2007 - 17:49 #7
Du skal bruge et webhotel. Hvis det er første gang og du bare 'leger' lidt med php, så kan jeg anbefale at benytte et gratis webhotel. Prøv at søg på google. Jeg har i sin tid selv brugt frac.dk men ved ikke om den stadig er oppe.
Når du har fået fat på et gratis webhotel så skal du, som forklaret oven over, hente en ftp client (fx filezilla -google). Så skal du logge ind på ftp serveren med de informationer du har fra det gratis webhotel. Så smider du bare dine php filer op på serveren og så burde det virke.
Avatar billede nielle Nybegynder
10. december 2007 - 18:38 #8
jernhesten, hvad med noget respons?
Avatar billede nielle Nybegynder
17. december 2007 - 18:22 #9
??
Avatar billede w13 Novice
19. januar 2008 - 15:32 #10
Respons, ja?