Avatar billede navigat Nybegynder
29. november 2007 - 15:23 Der er 4 kommentarer

upgrade af processor

Hej experter
kan jeg udskifte min processor til ex. 2.8 ghz
imac 24" 22,16 ghz
Avatar billede madshammer Nybegynder
29. november 2007 - 16:12 #1
22,16 ghz? ;)

Det ser umiddelbart kun ud til at du kan opgradere til 2.33 ghz: ( http://guides.macrumors.com/Merom )

Den kan fås her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=227979

mvh.
madshammer
Avatar billede navigat Nybegynder
29. november 2007 - 16:43 #2
Tak for svaret mads jeg havde håbet men hvad f,,,,,,, tror hellere jeg vil maxe den ud med ram
Avatar billede madshammer Nybegynder
29. november 2007 - 17:19 #3
Altså, hvis du kan finde den der Core 2 Duo T7600G, så kan den jo overclockes til 3.16 Ghz - jeg var bare ikke lige istand til at finde den... men mht. at stoppe den fuld af ram, istedet for at opgradere processoren med .17 Ghz, så tror jeg du har ret. Fill that b***h up! ;)

mvh.
madshammer
Avatar billede navigat Nybegynder
29. november 2007 - 21:56 #4
Yes bare der er et æble kan jeg smile mine ører gør ondtnår jeg høre allle vista forbandelserne drivere osv. tak for svaret