Avatar billede thomasrn Nybegynder
28. november 2007 - 17:39 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hent filen vrender90.dlr til 3ds max 9

hvor henter man filen vrender90.dlr til 3ds max9 for kan ikke få maps ind i materials tak på forhånd
Avatar billede hjulet Nybegynder
28. november 2007 - 18:44 #1
Hvad med at kontakte Autodesk, som står for supporten på din 3ds max..
Avatar billede osborne Nybegynder
05. december 2007 - 20:41 #2
Skriv dit navn og adresse til mig :-)
Avatar billede thomasrn Nybegynder
30. december 2007 - 04:15 #3
har kontaktede autodesk og fået filen tak
Avatar billede thomasrn Nybegynder
30. december 2007 - 04:17 #4
Lukket
Avatar billede hjulet Nybegynder
30. december 2007 - 14:17 #5
så mener du at du selv skal ha point for at gøre det jeg skrev?
Avatar billede osborne Nybegynder
31. december 2007 - 03:02 #6
hjulet: hvis du blot lægger en kommentar, og ikke markerer det som et svar synes jeg at det er helt ok at thomasrn blot lukker spørgsmålet på denne måde. Eller hvad?
Avatar billede osborne Nybegynder
31. december 2007 - 03:15 #7
Fik du filen fra Autodesk? - jeg mener at denne fil er en del af Vray installationen og ikke en del af 3ds max 9 .. tager jeg fejl?
Avatar billede hjulet Nybegynder
31. december 2007 - 13:25 #8
osborne: Det forekommer mig at man som regel lægger en kommentar hvis man ikke er sikker på at det vil hjælpe, og at spørgeren beder om et svar, hvis man skal ha point, det er hvad alle altid bliver opfordret til, når der henvises til regler osv herinde, men der tager jeg altså fejl??
Avatar billede osborne Nybegynder
31. december 2007 - 14:59 #9
hjulet: Tanken er vist oprindeligt at man lægger svar (hvis man aspirerer til point) og det er så spørgsmålstiller der i sidste ende udvælger hvem der får point og dem der ikke før point får så blot en "afvist svar" meddelelse. Men du har ret systemet kan bruges på mange måder :-)
Avatar billede thomasrn Nybegynder
05. januar 2008 - 09:50 #10
opretter en ny tråd med samme navn hvor du kan får dine point okay??
Avatar billede hjulet Nybegynder
05. januar 2008 - 16:34 #11
Det er ligemeget, jeg springer over denne gang.
Avatar billede thomasrn Nybegynder
06. januar 2008 - 08:54 #12
det var ikke meningen kom til det for troede ikke du skrev igen og kom til at afvise skriv lige noget så du kan få dem :D
Avatar billede hjulet Nybegynder
06. januar 2008 - 16:55 #13
Det er helt ok, gem dem  bare til en anden gang :)