Avatar billede roz Nybegynder
28. november 2007 - 15:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TV Tuner i en IMac

Hejsa,

har for nylig fået mig en iMac og der skal seføli noget fjernsyn på den hehe. Så prøvede først med den Pinnacle PCTV Tuner vi havde liggende (godt nok med Windows software til men fandt noget der kunne bruges til mac) og det virkede også fint. Desværre tager denne kun digitalt tv og ville jo gerne have lidt mere end 3 kanaler.

Så jeg fandt denne på nettet:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=194981&Guide=true

Den skulle gerne kunne tage begge dele så vidt jeg har forstået. Mit spørgsmål er så bare om den også vil virke på en mac? Under styresystem står der jo kun forskellige windows. Men det samme gjorde der jo ved den jeg har nu. Så med den rette software ville den så virke med min mac? :)
Avatar billede mahler Nybegynder
01. december 2007 - 17:28 #1
Jeg har ingen erfaringer med Pinnacle på Mac'en, men jeg tror umiddelbart, at jeg ville besøge Humac (eller en netbutik) og kigge på "Elgato EyeTV Hybrid Stick" - den er i hvert fald ikke problemer med (men den er lidt dyere end Pinnacle ser det ud til at være..).

http://www.humac.dk/produkter/elgato-produkter/
Avatar billede roz Nybegynder
02. december 2007 - 15:02 #2
Har godt set den men syntes prisen er lidt i overkanten.. Så hvis der er andre der ved noget om den jeg linkede til vil jeg meget gerne høre fra jer :)
Avatar billede roz Nybegynder
19. december 2007 - 20:01 #3
Nå lukker..

Endte med jeg satsede og den jeg linkede til virkede fint til mac :D