Avatar billede fixbabe Nybegynder
27. november 2007 - 20:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mac styresystem

Måske et dumt spørgsmål, men kan man smide mac styresystem på en alm. bærbar tænkter her på en clean formatering af en computer også mac styresystem på den. Jeg har et vædemål kørende med en ven så håber på et hurtigt svar :)
Avatar billede kado Nybegynder
27. november 2007 - 21:08 #1
Dit spørgsmål er noget usikkert formuleret.
Men, hvis det ER en MAC, du taler om, kan du altid installere et Mac OS.
Hvis det er en PC, kan du kun gøre det ved hjælp af diverse cracks.

/kado
Avatar billede egonspock Seniormester
27. november 2007 - 21:20 #2
Kado har helt ret, og man skal så også opdrive apple-drivere til de komponenter, der er i den tilfældige PC, og det kan godt vise sig at være umuligt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2007 - 22:20 #3
"Hvis det er en PC, kan du kun gøre det ved hjælp af diverse cracks."

Oversat: nej det kan man ikke.
Avatar billede fixbabe Nybegynder
28. november 2007 - 16:34 #4
Tak for jeres svar, jeg har lige vundet en kasse øl :) Vil i dele kado og egonspock?
Avatar billede egonspock Seniormester
28. november 2007 - 17:51 #5
Pointene er helt Kados, da han har entydigt ret.
Avatar billede kado Nybegynder
28. november 2007 - 17:52 #6
Til John_stigers.

Jo man KAN godt installere MacOS på en PC. Det skal umiddelbart være en Intel eller AMD og vejledning kan findes via www.mediamac.dk - det er ganske vist ikke lovligt, men det var ikke det spørgsmålet gik ud på.

/kado
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2007 - 19:36 #7
kado når det ikke er lovligt kan man ikke :)