Avatar billede hero4life Nybegynder
26. november 2007 - 23:55 Der er 3 kommentarer

Online filemanager

Hejsa,

nogen der kender en god online filemanager inklusiv upload af filer? Skal uden alt for megen roden rundt kodes til at bruge forskellige mapper udfra hvem man er logget ind som (resten af siden er kodet i PHP så altså forskellige mapper / roots udfra en $_SESSION variabel).
Prøvede med JUploader (www.juploader.biz) men den har kun upload muligheden og mangler dermed det at kunne redigere i filnavne og strukturer efter endt upload og især det at kunne uploade til en allerede eksisterende mappe.

Skal gerne være med enten fri licens eller køb bar licens :)
Avatar billede dumbledore Nybegynder
27. november 2007 - 17:22 #1
du mener et filemanager i php eller java?
troede bestemt ikke java'en kunne gå ind og hente en php variabel, hmm
Avatar billede johnyzee Nybegynder
01. december 2007 - 15:46 #2
Du kan prøve JEExplorer: http://www.webworks.dk/jeexplorer

Den kan konfigureres med forskellige mapper som rodmappe ud fra session variable.
Avatar billede johnyzee Nybegynder
01. december 2007 - 15:46 #3
Det var vel egentlig en slags svar :)