Avatar billede melvis Nybegynder
25. november 2007 - 18:34 Der er 8 kommentarer

Bilforhandler website.

Hey.
Kender i til nogle gratis løsninger som man kan bruge til en simpel hjemmeside til en bilforhandler.

Skal bare kunne have biler med priser, specs og billeder.

Det vigtigste er at det er nemt at oprette en ny bil.
Avatar billede espersen Novice
25. november 2007 - 20:45 #1
sammenhæng til bilbasen.dk + bilzonen.dk + dba.dk m.v.
Så skal bilforhandler måske se på kæde-samarbejds-sider (fx MECA + Autopartner)
mener ikke de sider er så dyre og det er ret nemt at oprette biler med billeder osv...
Avatar billede espersen Novice
25. november 2007 - 20:46 #2
tjja jeg skrev det ikke - men gratis det tror jeg ikke du finder - desværre!
Avatar billede melvis Nybegynder
15. december 2007 - 15:07 #3
Virkelig ikke nogen der kender til et gratis CMS system der kan klare opgaven ?
Avatar billede bilalfout Nybegynder
10. marts 2008 - 09:50 #4
Hej melvis
Fandt du noget til din hjemmeside? hvis ikke
Jeg har noget til dig...send email til mig bilalfout@hotmail.com , jeg skal nok hjælpe dig.../Bilal
Avatar billede rboege Novice
24. oktober 2008 - 21:30 #5
Er lidt i tvivl om hvad du mener. Vil du lave en side med samme princip som dba.dk, bilbasen.dk eller ønsker du en side, hvor du selv sælger biler osv?
Avatar billede computerlab Nybegynder
31. oktober 2008 - 22:13 #6
Har du fundet en løsning?

Ellers kan jeg hjælpe dig med at opsætte en hjemmeside i et gratis CMS.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk
Avatar billede alvarez Nybegynder
24. januar 2009 - 18:24 #7
har du fundet en løsning

jeg kan måske hjælpe her

www.alvarezenterprice.com

Mvh

Frank
Avatar billede rboege Novice
23. februar 2009 - 01:28 #8
har et liggende nu, selv programmeret. Men det kommer dig nok til at koste lidt mere end bare point.