Avatar billede dnx Nybegynder
25. november 2007 - 12:59 Der er 7 kommentarer

Dreamingit.dk

Hej eksperter,

Jeg er igang med at lave en ny site, og jeg vil lige hører, hvad  syntes om min "grund" layout, siden er langt fra færdig, men ja, søger feedback.

link: www.dreamingit.dk/test/Index.htm
Avatar billede venturer Nybegynder
25. november 2007 - 13:11 #1
Uden overhovedet at have en ide om hvilket indhold der skal være, så er det da en start.
Synes det virker originalt med en håndtegning i toppen og dit farveskema matcher tegningen.
Avatar billede dnx Nybegynder
25. november 2007 - 13:14 #2
Med hensyn til indhold, så bliver det lidt blandet, semi virksomheds profil, CV, blog og lidt andet godt. :) Ved godt det lyder rodet, men skal have flettet det pænt sammen.
Avatar billede dnx Nybegynder
25. november 2007 - 18:48 #3
Flere meninger?
Avatar billede kennedk Nybegynder
25. november 2007 - 19:29 #4
Jeg synes ikke rigtig at tegningen passer ind på siden, det er lige som der er for mange detajler i forhold til resten af sidens layout.
og så er det en skam at den runde kant på dette billede ikke er ret godt:
http://www.dreamingit.dk/test/pics/top_bue.jpg
Avatar billede dnx Nybegynder
25. november 2007 - 21:06 #5
@kennedk, mener du det sorte på kanten? og er også selv lidt i tvivl med billedet, men et ganske "normalt" logo ville da også være lidt kedeligt?
Avatar billede kennedk Nybegynder
25. november 2007 - 22:47 #6
ja det sorte på den runde kant

Det kommer sandelig an på hvordan logoet kommer til at se ud. jeg siger jo heller ikke at der ikke kan være en tegning, men at jeg synes der er for mange detaljer i det.
Avatar billede dnx Nybegynder
26. november 2007 - 14:53 #7
Har rettet lidt i det:

http://dreamingit.dk/test/index2.htm