Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
23. november 2007 - 22:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Diablo 2 på MacOS

Hej Eksperter.

Jeg har lige været ude og invistere i en iMac med tilhørende MacOS 10.4.11, og der ville jeg gerne installere Diablo2, bag på æsken siger den at det kan kører på MacOS 8,1 eller højere.. Men når jeg går ind på CD'en så er der sådan et kryds hen over ikoner.

Nogen der ved hvad det skyldes?

Mvh Glenovic16dk
Avatar billede sd8220 Seniormester
23. november 2007 - 22:09 #1
Hejsa

Det er formodentlig fordi det er Classic-programmer, og du ikke har OS9 installeret. Kan det passe?

Jeg har CD'erne liggende her, og afvikler dem selv under OS X - nu kan jeg jo ikke huske, hvordan jeg installerrede dem; men der findes nogle "opgraderinger" patches hos Blizzard eller på Versiontracker.com (tænker jeg næsten), så du kan afvikel det under OS X.

Håber, at det var hjælp nok.

Forfærdeligt spil - det tager alt for lang tid ;))))

Og til lykke med Macen.

/Sebastian
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
23. november 2007 - 22:18 #2
Mange tak, argh ikke forfærdeligt spil ;)

Ja det har jeg også hørt, det med Patch og updates.. Men nu har jeg prøvet nogen forskellige og har simpelthen ikke haft heldet med mig, nej jeg har ikke haft andet end denne OS installeret. Men det jeg sørger er egentlig hvis der var en som kendte en mere specifik patch som var afprøvet.

Nu har jeg afprøvet 10 forskellige metoder, alle uden held.

Mvh Glenovic16dk
Avatar billede egonspock Seniormester
23. november 2007 - 22:22 #3
Et opslag med google gav mig dette svar(som nummer to på listen, men det var det første på dansk):
http://www.macforum.dk/forum/showthread.php?p=1164
Hvor der er dette link:
http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=20758
hvor der er en installer til OS X for neden på siden.
Avatar billede sd8220 Seniormester
24. november 2007 - 08:35 #4
Hejsa
Går ud fra, at du så¨fandt OS X installeren fra Egons link.

Nej nej, det var mest for sjov, at jeg skrev "forfærdeligt spil"; men det leder mig til at spørge dig, hvornår man kunne mødes og spille i netværk, for der er altid kun mærkelige mennesker på, som man alligevel ikke kan snakke med, når man spille på battle.net ;(
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
24. november 2007 - 09:33 #5
Ja jeg fandt den ud fra egonspock. Mange tak for svaret, Points givet.

Jamen jeg hedder "Glendovic" derinde, så du kan jo bare skrive derinde.