Avatar billede bobtopman Nybegynder
23. november 2007 - 12:56 Der er 3 kommentarer

link til .mpv fil

Jeg har forsøgt at lave et link til følgende filtype (.mpv), men browseren melder fejl (The page cannot be found
) hvergang man trykker på linket.

Har prøvet at give file en anden extention fx (.pdf) herefter hentes filen uden problemmer...

Hvordan kan man linke til ovensående filformat, så filen kan downlaodes?
Avatar billede trav4u2 Novice
24. november 2007 - 02:43 #1
Har du prøvet at omdøbe link og filnavn til mpg i stedet for mpv?
Avatar billede bobtopman Nybegynder
28. november 2007 - 09:52 #2
Ja og så virker det uden problemer, men det løser desværre ikke problematikken.
Da kunden uploader det i .mpv formattet ...
Er det ikke muligt at linke til en .mpv
Avatar billede trav4u2 Novice
29. november 2007 - 17:46 #3
Jeg er ikke stødt på problemet tidligere. Har du evt. en test side jeg kan checke?