Avatar billede galanthus Nybegynder
22. november 2007 - 17:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows installer kan ikke finde min harddisk

Hej

Jeg vil gerne installere mit gamle styresystem på min nye bærbar. Det er XP pro, som kører fint på min gamle maskine

Min nye bærbar kører fint med den XPhome version der ligger på den, men når jeg forsøger at installere XP pro på den siger den at den ikke kan finde nogle harddisk. Det giver jo ikke så meget mening nogle gode ideer?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2007 - 17:53 #1
Jeg tror der kommer 100 spørgsmål i måneden med dette emne, du kører sikkert med SATA disk og skal installere drivere eller ændre i BIOS
Avatar billede galanthus Nybegynder
23. november 2007 - 20:32 #2
Tak - det var lige hvad jeg havde brug for at vide for at få løst problemet.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2007 - 07:57 #3
:o)