Avatar billede sevelius Nybegynder
21. november 2007 - 16:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook - Reminderproblem

Hej eksperter.

Jeg er løbet ind i et problem med min Outlook. Når jeg åbner programmet får jeg følgende fejlmeddelelse:

"There was a problem reading one or more of your reminders. Some reminders will not appear. Cannot locate recurrence information for this appointment"

Nogen forslag til hvordan man får rettet dette? Har selv prøvet at bladre lidt tilbage men kan ikke umiddelbart se noget.

Jeg får pt. ingen reminders frem.

Håber der er en der kan hjælpe. På forhånd tak
Avatar billede kasper76 Nybegynder
21. november 2007 - 23:24 #1
http://www.mcse.ms/message929025.html

håber det hjælper :-)
Avatar billede kasper76 Nybegynder
21. november 2007 - 23:37 #2
1. Click to select the Calendar folder.
2. On the View menu, point to "Arrange By" then "Current View" and click "Active Appointments".
3. Open each item. When you get to the damaged item, it probably won't open. The only solution is to delete the damaged item.
4. Restart Outlook to verify the fix.

5. If the steps above did not fix the issue, try the following steps.
6. On the View menu, point to "Arrange By" then "Current View" and click "Recurring Appointments".
7. Open the damaged item. If you don't know which item it is, perform the remaining steps on each item.
8. On the Actions menu, click Recurrence.
9. In Appointment Recurrence, click OK. You may receive the following message:      Any exceptions associated with this recurring appointment will be lost. If any of the exceptions are meetings, the attendees will not be notified. Is this OK?

      NOTE: This means any changes you made to individual occurrences of the item will be lost and the new recurrence pattern will be set.

Click OK if you receive this message.
10. Save and close the item."
Avatar billede sevelius Nybegynder
22. november 2007 - 09:57 #3
Takker! Den sad lige i skabet. Smid et svar!
Avatar billede kasper76 Nybegynder
25. november 2007 - 18:22 #4
Glad for at hjælpe :-)