Avatar billede rsditlev Nybegynder
21. november 2007 - 09:39 Der er 1 kommentar

Ang Joomla templates/design

Heej Eksperter. Jeg er igang med at udforske "Joomla" men jeg er remlig pro i Photoshop, så jeg ville godt lave mit eget design men hvordan får jeg det passet ind til Joomla systemet?
er der evt et program til at skære designet ud
eller hvordan?

Mvh Martin Ditlevsen
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
28. december 2007 - 17:39 #1
Du skal selv sætte koden ind de rigtige steder, det er ikke så stort et problem. Problemet kommer først når du skal rode med CSS'en det bliver hurtigt noget værre rod hvis du ikke er vant til at  arbejde med det..

Det findes forskellige plugins til dreamweaver til at hjælpe lidt med arbejdet søg eventuelt på extensions.joomla.org.

Er du villig til at betale for en løsning kan jeg også hjælpe dig. Skriv eventuelt til mail @ gadensgaard.dk
¨
Mvh Kasper Gadensgaard