Avatar billede runenaess Nybegynder
19. november 2007 - 23:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Reloade siden så den er clean. ClearViewState ?

Hej eksperter

Jeg har en side, der skal køre i loop, man indtaster data
og trykker på kanppen SaveData. og siden skal reloades
på ny som var det første gang den blev åbnet.
Jeg ved bare ikke hvordan ? evt. Clear et eller andet ?

evt. skal det ligge i Page_Load ????

protected void SaveData_Click(object sender, EventArgs e)
    {
      SaveData();
      Response.Redirect("datacollection.aspx");

    }

- Rune
Avatar billede neoman Novice
20. november 2007 - 00:24 #1
Når du redirecter så kommer du til en ny og ganske jomfruelig side :).

Og det skal ligge der hvor du har lagt det. Hvis du lagde den redirect i PageLoad, så ville SaveData aldrig køre, fordi click handlers kører først efter pageload.
Avatar billede runenaess Nybegynder
20. november 2007 - 09:43 #2
men det virker bare ikke.?

Som det det ser ud nu så er siden blank...som om den bare står og køre i loop ?
Fjerne jeg Redirect fra SaveDada_Click så virker siden
og jeg kan indtaste og gemme data.
Refresher jeg siden husker den de tidligere indtastet data.?(det skal den ikke)
Det er som om redirect bliver kørt, selv om man ikke har klikket på knappen savedata.?
Avatar billede neoman Novice
20. november 2007 - 09:49 #3
Der er noget andet galt så, fordi du har i princippet valgt den rigtige løsning.

Hvad din side gør eller ikke gør kan du finde ud af ved at steppe igennem koden med debuggeren.

Og ellers: klistr aspx + cs kode ind her.
Avatar billede runenaess Nybegynder
21. november 2007 - 19:19 #4
Tjaa..
Nu har jeg lavet en kopi af siden, det eneste jeg har fjernet er
en DropDownList_SelectedIndexChanged som ikke blev brugt..

og nu virker den nye side men den gamle er død ??
nogle gange  skal man vist bare sige nå og ikke tænke mere over det ?
Smid et svar Neoman så får du points for hjælpen. Du holdte fast i at
jeg havde lavet det rigtigt fra starten..og det var det jo..

-Rune
Avatar billede neoman Novice
22. november 2007 - 20:08 #5
:P
Avatar billede runenaess Nybegynder
22. november 2007 - 20:13 #6
- Rune