Avatar billede kurdo Novice
19. november 2007 - 18:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

http://kurdo.dk/photoblog/

hvad synes i ? :) selvfølgelig der mangler nogle billeder! :b og sidder den lidt forkert for nogen af jer i nogen som helst browse?
Avatar billede kurdo Novice
19. november 2007 - 18:57 #1
gå ind i "browse" og tryk på et af billederne! :) det er nemlig ikke sikkert i alle finder ud af! :b
Avatar billede lakridserne Nybegynder
19. november 2007 - 19:01 #2
hey.
den virker godt i firefox.
hvis du tilføjer en prev/next-knap sådan så at hvis man klikker på den flere gange end der er billeder, starter den bare forfra med at vise dem, er det super!

Lakridserne
Avatar billede kurdo Novice
19. november 2007 - 20:12 #3
ja, det tænkte jeg også på! :) men som du nok kan se, så er det ikke en system jeg selv har lavet, udover design osv! :b og jeg er lidt for dårlig til php! :)
Avatar billede lakridserne Nybegynder
19. november 2007 - 20:25 #4
okay
Avatar billede bavingo Nybegynder
19. november 2007 - 23:19 #5
Virker udemærket i Safari også. Synes dog personligt at designet er meget dunkelt, men ellers er det en rigtig fin side.
Avatar billede kurdo Novice
20. november 2007 - 16:01 #6
dunkelt? :) og det betyder?
Avatar billede mancas11 Nybegynder
21. november 2007 - 15:35 #7
Hej, synes at designet virker fint, savner dog lidt kontrast og så ville lidt logoarbejde (evt. bare skift af skrifttype) løfte layoutet.

For at undgå lange loadingtider, bør du reducere kvaliteten af dine billeder der skal online. I photoshop brug save for web og kvali mellem 40-60 burde være fint, herved kan du gå fra filstørrelse 400kb (alt for meget) til 60-120kb.
Avatar billede kurdo Novice
23. november 2007 - 15:24 #8
aha, mange tak til tippet med filtypen! :) det skal lige prøves! :b
Avatar billede kurdo Novice
13. januar 2008 - 02:47 #9
lukket