Avatar billede bpraem Nybegynder
19. november 2007 - 13:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjemmeside mobil/PC

Hej med jer..

Jeg prøver lige at oprette mit spørgsmål igen.
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan bla. krak.dk og google kan styre hvem der kommer ind på deres hjemmeside? Hvis jeg fra min mobil skriver krak.dk i min browser kommer jeg automatisk ind på krak.dk/m (som er en mobil venlig hjemmeside) det samme gælder goolge. Men hvordan styres dette?

Håber nogen kan/vil hjælpe

Mvh
Bpraem
Avatar billede jokkejensen Novice
19. november 2007 - 14:01 #1
Det gøres med server teknologi, der kan man se om det er en mobil enhed.

.net : http://www.google.com/search?hl=en&q=ismobile+C%23

...

Skal du gøre det med (d)html, kræver det først og fremmest at browseren tilllader javascript... screen.width < 341....

/JJ
Avatar billede bpraem Nybegynder
12. januar 2008 - 09:25 #2
Havde glemt denne her...

du kan lige smide et svar ! Så er det dine point..
Avatar billede bpraem Nybegynder
13. januar 2008 - 19:26 #3
lukker.. JokkeJensen.. Det blev til lidt karma..
Avatar billede bpraem Nybegynder
13. januar 2008 - 19:26 #4
..