Avatar billede carlt Seniormester
17. november 2007 - 17:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan deaktiveres antivirusprogrammet

Jeg skal installere et nyt program på pc´en (overførsel af billleder fra et nyt camera).
Iflg. den medfølgende manual skal jeg deaktivere antivirusprogrammet.
Hvordan er det lige man gør det?
Avatar billede optical Nybegynder
17. november 2007 - 17:07 #1
det afhænger jo lidt af hvilket antivirus program du har. Men der er normalt et ikon for programmet ved siden af uret på processlinien. Hvis du højreklikker på ikonet burde der være et "deaktivér" menupunkt, et eller andet sted.
17. november 2007 - 17:29 #2
... men prøv i først omgang IKKE at gøre det... og bare install videre...
Avatar billede carlt Seniormester
17. november 2007 - 18:57 #3
Jeg gjorde straks som "optical" anbefalede.
Det virkede, så til "opticazl" læg et svar.
Men også tak til "karise larry".
Avatar billede optical Nybegynder
17. november 2007 - 20:00 #4
Glad for at kunne hjælpe :)
17. november 2007 - 20:06 #5
Ping...
(Bare en liiiiille smule...)
Avatar billede carlt Seniormester
17. november 2007 - 20:52 #6
Der skete desværre en fejl.
Jeg forøgede points til 200 og skrev, at I så fik 100 HVER, men fik så desværre trykket på "enter" i stedet for linieskift.
Er det muligt at rette det?
Carlt
17. november 2007 - 21:02 #7
Det er OK *S*