Avatar billede spademand Nybegynder
16. november 2007 - 17:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar skærm næsten sort

Hej.
Min kæreste har et problem med sin bærbare computer. Hun eri udlandet for tiden og har en engelsk adapter til den. Har nok ikke noget og sige. Men da hun skulle skifte stikkontakt derovre gik den i sort. Man kan kun MEGET svagt se hvad der er på skærmen.

Nu er det 4-5 år siden at den er købt så det kan jo være den har levet sin tid ? eller er der en naturlig forklaring på det hele. Vi har prøvet at skrue op for lystyrken på skærmen uden held

Mvh Lars

På forhpnd tak for hjælpen
Avatar billede peet-49 Novice
16. november 2007 - 17:21 #1
Den skal til reparation, backlight er gået istykker.
Avatar billede spademand Nybegynder
16. november 2007 - 17:30 #2
det er vel = en ny computer nu hvor den er så gammel ? bare smid et svar så får du dine point
Avatar billede peet-49 Novice
16. november 2007 - 17:34 #3
Det må i selv afgøre, men jeg er enig.