Avatar billede ruprect Nybegynder
09. maj 1999 - 00:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Væk med dem som faker spørgsmål!!

Jeg syntes der bør blive oprretet et forum hvor vi (brugerne) kan henlede Admin's opmærksomhed på potentielle fakere.

Ikke fordi at man kan vinde så og så mange forskellige ting her på http://eksperten.dk/ men simpelthen pga. princippet.

I samme moment vil henlede admins opmærksomhed på Andreas (http://eksperten.dk/eksperten/bruger.asp?andreas) som har besvaret 2 spørgsmål:

Opret et meddelsels box - Som gav ham 600! points for følgende svar:

Du skriver:
Msgbox ("Tekst")

og Hvad er en CPU - som gav ham 300! points for følgende svar:

Det er selve computeren

For 300 points burde der have været en dybere forklaring.

Jeg er godt klar over at der findes newbies i denne spændende verden kaldet internettet, men de spørgsmål andreas har svaret på er meget lette og absolut ikke 900 points værd - 50 Max.

Bomberman har siden sit spørgsmål til 300 points ikke besvaret eller oprettet nye spørgsmål.

Super_Woman har siden sit spørgsmål til 600 points ikke oprettet nye spørgsmål og kun besvaret 1 spørgsmål - Som desuden er fra Andreas hvor han giver 300 points! For et spørgsmål der ikke behøver svar.

Det var bare hvad jeg tænkte en søndag morgen.

- Michael

PS: Jeg giver 0 points - Da det ikke er et spørgsmål, men blot et oplæg til debat.
Avatar billede bocker Nybegynder
09. maj 1999 - 10:27 #1
Jeg er helt enig - denne side skal kun være for seriøse. Men de som snyder med pointen har jo ikke noget ud af det, for vi ved jo alle hvem det er, og derfor synes jeg også der skal laves et forum, hvor vi kan henlede opmærksomheden på brugere, som er tilmeldt for at snyde. Nøjagtig som folkene bag chart.dk har gjort inde i Webmaster dikussion
Avatar billede Dan Nim Seniormester
09. maj 1999 - 12:43 #2
Der er også enighed her !.

Lad os holde dette forum på et seriøst plan som overhovdet muligt !!!
Avatar billede jumper Nybegynder
09. maj 1999 - 15:27 #3
Det kunne ikke være sagt mere præcist!

Ud med dem der snyder, så sagligheden bliver bevaret.

/Thor
Avatar billede tld Nybegynder
10. maj 1999 - 11:51 #4
Ud med dem - yes

Hård justits skal der til hvis folk udnytter systemet
Avatar billede lazze Nybegynder
10. maj 1999 - 20:43 #5
DITTO !
Lazze
Avatar billede zoy Nybegynder
17. maj 1999 - 15:20 #6
samme her...
Avatar billede michaelj Nybegynder
18. maj 1999 - 20:12 #7
og her
Avatar billede idrox Nybegynder
27. maj 1999 - 02:05 #8
Jepper I har alle sammen ret....
Avatar billede ruprect Nybegynder
27. maj 1999 - 08:52 #9
Det er rart at se der er så stor en opbakning bag emnet.

Jeg vil så også lige gerne sige at jeg syntes at Andreas er blevet meget mere aktiv i dette forum - Så faker kan man vist ikke kalde ham. Jeg beklager Andreas.

- Michael
Avatar billede zoy Nybegynder
27. maj 1999 - 19:01 #10
nemlig..
Avatar billede ruprect Nybegynder
07. december 1999 - 00:34 #11
Luk
Avatar billede hope Nybegynder
07. februar 2000 - 14:54 #12
Tjaaa, hvorfor ikke også mig: I AGREE!!!
men på den anden side Andreas må vel være en ny begynder siden han har brug for så mange point, tag den Andreas!!!!!!!

Hope