Avatar billede bullemand Nybegynder
15. november 2007 - 19:33 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Webdesign Portal

Hej!

Jeg har netop lige fået launchet mit nye site www.designdesign.dk

Ideen bag siden er at man kan få hjælp til alt som har med webdesign at gøre. Altså html, css php, asp, søgemaskineoptimering, samtidig med at man kan læse artikler om css, html og seo.

Siden er kun halv færdig, da der stadig mangler alle de artikler som jeg har skrevet, samt at få rettet alle de små fejl som der er  rundt omkring.

Men hvad synes I?

vil gerne have jer til at give kommentarer omkring designet og om der mangler noget på en portal om webdesign.

Jeg vil gerne have jer til at give kommentarer på om den opfylder det formål
Avatar billede w13 Novice
15. november 2007 - 19:36 #1
Synes umiddelbart, det er et pænt, overskueligt design. Og nogle gode farver.

Dog står de 3 sidste kategorier (i toppen) oven i login-boksen. Jeg er på arbejder lige nu, hvor jeg bruger IE6, så det skyldes muligvis denne browser.
Avatar billede bullemand Nybegynder
15. november 2007 - 19:41 #2
Jeg har desværre ikke mulighed for at tjekker siden i IE6, men har tjekket den i IE7 og Firefox og der ser den ud som den skal, så det er nok problemer med IE6. Tak for oplysningen. Jeg vil se hvad jeg kan gøre ved det.

Det er nemlig kun meningen at de skal hænge lige nedenunder loginboksen.
Avatar billede w13 Novice
15. november 2007 - 19:44 #3
Nu bruger jeg ikke IE6 normalt selv, men en del mennesker bruger det stadig. Og kategori-links'ene HTML, CSS og SEO blokerer så meget for "brugernavn"-feltet, at man ikke kan sætte cursoren i det. Man bliver nødt til at tab'e derhen.
Avatar billede bullemand Nybegynder
15. november 2007 - 19:50 #4
Okay, så kan jeg da godt se at det er et stort problem. Jeg vil lige kigge på det i morgen og se om det er muligt at rette det til, sådan at det vil fungere i den browser også.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
15. november 2007 - 19:55 #5
Jeg bliver simpelthen nød til at spørge - har du selv lavet _alt_ på din side?
For det minder UTROLIG meget om et php-fusion system :))
Avatar billede bullemand Nybegynder
15. november 2007 - 19:58 #6
Det er et php fusion cms. Det er ingen hemmelighed. Det er lettest at bygge et community op i det program, så du har ret.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
15. november 2007 - 19:59 #7
Ja okay, tænkte nok :P
Men ellers syntes jeg at designet er godt. Farverne passer godt ind, så yup.
Jeg sidder og bruger firefox, og det passer fint i min browser :))
Avatar billede bullemand Nybegynder
15. november 2007 - 20:00 #8
Jeg er lidt i tvivl om jeg skal ændre bredden til noget ala den samme størrelse som her på eksperten - Synes I det vil virke bedre?

Men ellers tak for kommentarerne.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
15. november 2007 - 20:03 #9
Du kan altid prøve, og så se hvordan det vil se ud :)
Avatar billede bullemand Nybegynder
15. november 2007 - 20:07 #10
Ja, det har du nok ret i :-)
Avatar billede bullemand Nybegynder
16. november 2007 - 09:38 #11
Smid nogle svar...
Avatar billede w13 Novice
16. november 2007 - 14:45 #12
Okidoke! =)
Avatar billede bullemand Nybegynder
17. november 2007 - 14:17 #13
bum bum
Avatar billede w13 Novice
17. november 2007 - 17:37 #14
Takker!
Avatar billede dysp Nybegynder
19. november 2007 - 14:51 #15
Det r okay, ikke det vilde.
Avatar billede kurdo Novice
19. november 2007 - 16:25 #16
som de andre eksperter mener, så går de 3 kategorier stadig over login systemet, og jeg bruger den nyeste firefox version.. :)

og det er vel en skam du ikke har sat "phpfusion" logoet på! :)

men ellers fin design, synes bare at den "runde"  logo bag designdesign teksten er lidt forvirrende. :)
Avatar billede bullemand Nybegynder
19. november 2007 - 17:03 #17
Jeg har også den nyeste firefox version og der går den altså ikke ind over.

Du har ret i det med php fusion reminder, men siden ryger snart offline igen og opbygget i et typo3 cms med ekstern forum.

Siden er nemlig blevet revurderet og skal fremover mest koncentrere sig om artikler.

Tak for alle inputs'ne.
Avatar billede hewa Nybegynder
30. december 2007 - 19:41 #18
Jeg har svært ved at se koblingen mellem det du skriver øverst og Heroes - men du har fået lavet et lækkert design :)