Avatar billede mosquito Nybegynder
14. november 2007 - 14:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

precompile kræver .cs fil

Jeg ønsker at uploade og precompile et webproject. Almindeligvis skulle jeg mene at en compilering og publish giver de nødvendige dll's og aspx, ascx filer.

Jeg oplever dog at precompileren giver fejlen:

'/intra/data/test.master.cs' does not exist.

Hvis jeg tilføjer den omtalte fil, kommer en lignende fejl på andre aspx/ascx filer, at de mangler en .cs fil.

Almindeligvis skulle jeg mene at alle cs filerne er inkluderet i de publicerede dll'er og forstår derfor ikke hvad jeg gør galt.

Er her hjælp at hente?
Avatar billede kimiwan Nybegynder
14. november 2007 - 19:09 #1
Hej mosquito

Måske et dumt spørgsmål, men har du husket at checke, at du ikke refererer til test.master.cs i nogen af de andre filer i projektet?

/Kim
Avatar billede mosquito Nybegynder
15. november 2007 - 19:39 #2
hej kimiwan. Når jeg compilere projektet er det kun dll'erne der bliver lagt op på serveren og test.master.cs referes til via indholdet i en dll.

Jeg fandt selv løsningen. Jeg manglede designer filerne og oprettede filerne på ny, så designerfilerne også blev generet og kopierede herefter indeholdet af html og codebehind og compilerede på ny. Herefter lagde jeg dll'erne op igen og nu virker det som ventet.
Avatar billede mosquito Nybegynder
15. november 2007 - 19:39 #3
spørgsmål lukket