Avatar billede solsorten Praktikant
13. november 2007 - 11:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ergonomiske tastaturer: Kinesis eller Comfort eller??

Jeg har fået PC-skuldre. Dvs. det gør simpelthen vanvittig ondt efter 1 times haknig på tastaturet. Jeg har nu en vippestol, hæve-sænke bord, men det gør stadigvæk ONDT!!!

Derfor søger jeg alternative (danske bogstaver ikke nødvendigvis danske taster :-) tastaturer med mulighed for mouseTRAPper eller RollerMouse eller lignende.

Nogen gode forslag?
Jeg har overvejet tastatur fra Kinesis eller Comfort... Men kan de give danske bogstaver? Og hvor f.... finder jeg en dansk leverandør?

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede perj Nybegynder
13. november 2007 - 11:34 #1
Avatar billede perj Nybegynder
13. november 2007 - 11:38 #2
http://www.ergovision.dk/catalog/index.php?cPath=5_10&gclid=CK-02bzQ2Y8CFQ8vlAodthMa3A

Sikker på det ikke er en "frossen" skulder du har tilegnet dig? - har prøvet det, og det tog et par år inden det forsvandt igen:-(
Avatar billede LarsMalmsten Nybegynder
22. februar 2010 - 10:18 #3
har også haft problemer med bl.a. frossen skulder og musearm. Fandt denne side ganske nyttig: http://www.frossen-skulder.dk/
Avatar billede solsorten Praktikant
19. september 2010 - 18:40 #4
Jeg lukker så ganske forsinket...