Avatar billede trusted Nybegynder
12. november 2007 - 18:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trusted.dk vurdering

Godaften

Jeg søger noget konstruktiv feedback omkring designet på www.trusted.dk da jeg er ved at løbe lidt tør for ideer.

Håber i kan hjælpe mig lidt ;)

Mvh. Morten.
Avatar billede lakridserne Nybegynder
12. november 2007 - 18:47 #1
Jeg synes det er et ret godt design, men måske er siden for lang...
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
13. november 2007 - 08:55 #2
Under kontakt har du/I glemt at skrive Tilst med strot T :-)
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
13. november 2007 - 08:55 #3
stort:-)
Avatar billede dysp Nybegynder
19. november 2007 - 14:52 #4
Jeg synes ikke, at de så rene farver spiller særlig godt. Jeg kan se du prøver at holde et stilrent design, men jeg synes det bliver for påtaget.
Avatar billede trusted Nybegynder
23. november 2007 - 11:13 #5
dysp: Jeg giver dig ret. Jeg har tænkt lidt over hvad man kan gøre. Måske det bedste at gøre er at fjerne den blå baggrund øverst i hver side og så lave noget blå i top rammen i stedet for?