Avatar billede exe-s Nybegynder
12. november 2007 - 11:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Webhotel ubegr. subdomains

Hej

Jeg mangler et webhotel som tilbyder ubegrænset antal subdomæner, har billig plads, gerne gratis trafik og så selvfølgelig perfekt service og oppetid.

Det kan nok ikke blive det hele, og så samtidigt være halvejs gratis. Men fortæl gerne hvis I kender nogle gode udbydere.

mvh.
Avatar billede goose Nybegynder
12. november 2007 - 11:22 #1
unoeuro.com

/Goose
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2007 - 11:23 #2
bruger selv gigahost
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
12. november 2007 - 11:30 #3
gratis/fri trafik findes ikke.....  og "halvvejs gratis"  og service/oppetid hører heller ikke sammen  ;-)
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
12. november 2007 - 11:30 #4
hvad har du brug for ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. november 2007 - 11:51 #5
Perfekt oppetid er så ikke unoeuro. Der er en del hastighedsproblemer, men til prisen kan man jo ikke forvente mere.

"fri" trafik, god support og god oppetid har jeg oplevet hos uk2.net
Avatar billede exe-s Nybegynder
12. november 2007 - 12:31 #6
Hejsa

Som jeg selv skrev, er jeg godt klar over at mine krav ikke lige passer perfekt sammen. Men prisen kommer ikke i første række.

Det jeg har brug for er et webhotel hvor der kan oprettes et ubegrænset antal subdomains
Ikke nogen begrænsning på pladsen.
Ikke nogen begrænsning af noget som helst...

Alle muligheder skal stå åben, jeg ved jo godt at man også skal betale for det. Men hvor får man mest for pengene?

mvh
Avatar billede nickti92 Nybegynder
14. januar 2008 - 15:07 #7
Prøv firebee.dk der er det muligt med ubegrænset subdomæner, og man kan som jeg har have f.eks. asp.domæne.dk til og peje på en windows server med asp og php.domæne.dk til og peje på en linux server, det er ihvf. nogen lunde det setup jeg selv køre med ved Firebee. Og så er det billigt, samt de har døgn telefon support som jeg har været yders tilfreds med.
Avatar billede goose Nybegynder
14. januar 2008 - 21:59 #8
Hvis firebee.dk altid har så lange svartider, så ville jeg godt nok holde mig væk, deres eget site er godt nok sløvt :o)

/Goose
Avatar billede exe-s Nybegynder
18. januar 2008 - 10:08 #9
Der var vist ikke bid:o(
Avatar billede kox Nybegynder
18. januar 2008 - 10:14 #10
www.servage.net. Godt nok ikke fri plads, men 510GB er en del og hellerikke fri trafik men 5010GB om måneden er også en slat. Helt billigt er det ikke, men 39kr om måneden er ikke det vilde. Til gengæld oplever jeg ingen problemer med oppetid på min 6 domæner.