Avatar billede epimetheus Nybegynder
11. november 2007 - 23:48 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Windows security

Hvad hedder det program der åbner når man trykke ctrl+alt+del når det er Windows Security vinduet der bliver vist?

Det er ikke taskmgr.exe jeg er ude efter.
12. november 2007 - 00:26 #1
... Øhhh - ikke forstået ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2007 - 00:37 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2007 - 00:39 #3
Avatar billede epimetheus Nybegynder
12. november 2007 - 00:48 #4
Det er korrekt.

Hvad hedder den exe fil der bliver åbnet?
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
12. november 2007 - 09:00 #5
det er winlogon.exe men den kører (skal køre) hele tiden
Winlogon har fat i User32 server og kan derfor opfange feks. ctrl+alt+del.
Læs mere på http://en.wikipedia.org/wiki/Winlogon
Avatar billede epimetheus Nybegynder
12. november 2007 - 20:09 #6
Tak for hjælpen.
Avatar billede epimetheus Nybegynder
01. februar 2008 - 11:13 #7
Lukker.
Avatar billede heg Nybegynder
01. februar 2008 - 13:34 #8
Undskyld mig, men kan man tillade sig at score sine egne point når man har fået en korrekt kommentar fra en anden bruger ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2008 - 20:40 #9
Nej - anmeldt

epimetheus læs http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=164

Du var aktiv da det enyt blev postet, så du kan ikke rigtigt undskylde det...
Avatar billede heg Nybegynder
01. februar 2008 - 21:09 #10
Så var jeg altså ikke blevet helt senil. Er enig med dig stigers - uanset om man er med for pointenes skyld eller ej: de etiske regler i eksperten skal overholdes hvis vi skal have noget fornuftigt ud af det. Hvem gider kommentere/svare hvis anarkiet kommer til at råde ?
Avatar billede snowball Novice
01. februar 2008 - 21:25 #11
epimetheus: Som der er nævnt i den E-Nyt der linkes til:

"Det er ikke tilladt at tage pointene retur bare fordi der ikke er nogen der har lavet et indlæg som et "Svar". I dette tilfælde beder man blot brugeren/brugerne der har løst sit problem, om at lave et svar."

I dette spørgsmål er "samohtrelhe" kommet med det korrekte svar, så han skal have de 30 point såfremt han ønsker dette. Hvis han giver dette til kende her, så bedes du venligst oprette et nyt spørgsmål på 30 point så han kan blive belønnet for hans svar.

Snwoball / Admin
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2008 - 22:52 #12
tak snowball - ret skal være ret...
Avatar billede epimetheus Nybegynder
02. februar 2008 - 10:02 #13
Enten får man skæld ud over at have for mange åbne spørgsmål eller også får man skæld ud over at folk ikke får de point de har krav på.

Måske ville det hele være meget nemmere uden point.

Bemærk venligst at jeg har takket pænt for hjælpen, hvilket i min verden er meget mere værd end point.
Avatar billede heg Nybegynder
02. februar 2008 - 12:25 #14
epimetheus !
din sidste kommentar taler desværre tydeligt for sig selv.
du skal nok ikke forvente nogen hjælp fremover, hvis du mener dig højt hævet over gældende regler for benyttelse af eksperten

det er fint at takke for hjælpen, men du vurderede dit spørgsmål til 30 point, fik brugbar hjælp og hvis du er ligeglad med point skulle du jo så meget desto mere præmiere den bruger der gav dig løsningen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2008 - 13:31 #15
Well said!
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2008 - 13:50 #16
Men hov - admin bad dig om at gøre en ting, husk det nu....
Avatar billede snowball Novice
09. februar 2008 - 23:55 #17
Vi mangler stadig at samohtrelhe tilkendegiver at han vil have point - ellers nytter det jo ikke så meget ;)
Avatar billede snowball Novice
12. februar 2008 - 18:57 #18
samohtrelhe har deltaget i flere spørgsmål siden jeg skrev her første gang, så vi må gå ud fra, at han ikke er interesseret i point her.

Anmeldelsen lukkes derfor.

Snowball / Admin
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2008 - 20:25 #19
Helt fair!