Avatar billede nse Nybegynder
11. november 2007 - 14:33 Der er 2 kommentarer

Opsætning af Zyxel trådløs router til Cybercity!?

Hej

Jeg har lige skiftet fra Fullrate til Cybercity, og jeg vil gerne benytte den router jeg i sin tid købte gennem Fullrate, men det virker ikke. Routeren er en Zyxel 2602HW-D1A, som også forhandles af Cybercity. Jeg har ringet til Cybercity, som fortalte mig, at jeg bare skulle ændre protokolen til PPPoA og sætte VCI til 35, men det virker ikke. Jeg har dertil opdateret firmwaren med Cybercitys egen firmware, men det virker heller ikke. Jeg har prøvet at indtaste Cybercitys dns-adresser, men også uden held. Lampen "internet" bliver ved med at lyse rødt.
Er der nogen, der kan hjælpe mig?
Avatar billede nse Nybegynder
13. november 2007 - 07:44 #1
Er der ingen, der har haft samme problem eller måske kender en løsning!?
Avatar billede carlodk Nybegynder
18. november 2007 - 17:27 #2
Hvis din internet lampe lyser rød, er det fordi at den ikke har fået en IP, eller har modtaget de rigtige indstillinger.
Prøv at se om du kan gå ind på http://adsl.cybercity.dk
Eller også skal du logge ind på Routeren på http://10.0.0.1:2033
Ind under Network - WAN - Wan Setup -
Som Cybercity Support fortæller, så skal du huske at sætte den til PPPoA også er det vigtigt at du husker at sætte det brugernavn / Password ind i de felter du har fået frem, derefter tryk på apply, og powercycle din Router, så skulle du meget gerne komme på internettet.