Avatar billede crazyden Nybegynder
10. november 2007 - 21:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til afspilning af film

hej alle.
jeg har fået en film af en ven på en dvd skive og den er lovlig bare rolig.
og når jeg så sætter den i min bærbar og afspiller med WMP så kommer der fint billed og undertekster men ingen lyd, så har jeg så prøvet på min stationær men der vil den ikke i WMP men gerne i media player classic og der virker lyden også får på min stationær har jeg 5.1 højtaller og der virker det så. men der er ingen tekster?

ved ikke helt hvad jeg skal gøre har i nogle spørgsmål så skriv.
Avatar billede trav4u2 Novice
11. november 2007 - 11:15 #1
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 14:55 #2
Det er nok fordi lyden er i Dolby Digital. Det kræver vidst et plugin i WMP.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 14:57 #3
Så vidt jeg ved, kan VLC Player: http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 15:00 #4
Og eller skulle et plugin som denne kunne løse det: http://www.wmplugins.com/ItemDetail.aspx?ItemID=600

Alternativt hvis du har flere lydspor på filmen, så vælg et andet format.
Avatar billede crazyden Nybegynder
08. oktober 2008 - 15:15 #5
Intet virker.