Avatar billede konge-k Nybegynder
09. november 2007 - 00:18 Der er 2 kommentarer

bærbar

jeg har næsten lige købt en bærbar..
men jeg har et problem med at den lagger med musikken og musen en gang i mellem, hvis jeg fx har 2 internet vinduer åben, msn og winamp åben.
det er noget som er kommet efter den har været til rep 2 gange i træk, hvor efter den er blevet formateret..

har opdateret alle programmer, driver og windows..

det er en
2.0 Ghz core 2 due T7200
2 gb ddr2 ram
256 mb nvidia 7600 go
2 x 120 gb HDD
windows vista.

hvad kan problemet være??

på forhånd tak.
hilsen sune
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
09. november 2007 - 10:24 #1
BOOM! Der har du svaret: windows vista.

Smid det af helved til og læg Windows XP eller andet ind på den.

Jeg ved det - med det er roden til alt ondt, Windows Vista har kømpe problemer med 3. parts programmer indtil videre, så hvis jeg var dig ville jeg ligge Windows XP på svinet.
Avatar billede tranberg Nybegynder
21. november 2007 - 16:54 #2
http://www.pricerunner.dk/cl/27/Baerbare?a_662=Windows+XP+Home

Ikke alle bærbar kan man bare smide xp på, da nogle komponenter er lavet til vista (og kun vista virker).. som f.eks. tilfældet ved min bærbar :S