Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
08. november 2007 - 13:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et par MAC sp. mere

Hej exp

Har en mappe på mit skrivebord med et købt downloadet spil. Kan jeg bare flytte den til min app. mappe ude problemer?
Jeg kan ikke se DR nettv på min MAC, har WMP insatlleret og den virker på andre sider. Den siger at stien ikke er rigtig men jeg klikker bare på et link.
Og til sidst, jeg mangler noget i stil med stifinder på windows, er der noget i den stil?

Ja som det ses er jeg helt ny til MAC me er ellers godt tilfreds med skiftet.
Avatar billede mahler Nybegynder
08. november 2007 - 13:30 #1
> Har en mappe på mit skrivebord med et købt downloadet spil.
> Kan jeg bare flytte den til min app. mappe ude problemer?

Det har jeg gjort flere gange uden problemer.

Hvis du kan fortælle hvilket spil der er tale om, kan budet sikkert kvalificeres yderligere.
Avatar billede mahler Nybegynder
08. november 2007 - 13:33 #2
> Og til sidst, jeg mangler noget i stil med stifinder på windows, er der noget i den stil?

Finderen er det, som svarer til Stifinderen - http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304723

Nogle kan bedre lide PathFinder - http://www.cocoatech.com/pf4/
Avatar billede mahler Nybegynder
08. november 2007 - 13:35 #3
> Jeg kan ikke se DR nettv på min MAC, har WMP insatlleret
> og den virker på andre sider. Den siger at stien ikke er rigtig
> men jeg klikker bare på et link.

Har du været igennem: http://www.dr.dk/hjaelp/drdktv/20070207113838.htm

Med Flip4Mac installeret virker det for mig.
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
08. november 2007 - 20:25 #4
Tak for hjælpen, smid et svar
Avatar billede mahler Nybegynder
08. november 2007 - 20:48 #5
svar
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
08. november 2007 - 20:55 #6
Værsgo, kan bare ikke få Flip til at åbne QT men kæmper videre