Avatar billede sorensen79 Nybegynder
11. juni 2001 - 12:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

shut down af computer

Jeg har lige skiftet til win2k og kører nu med dualboot (win98). Jeg har bare lige det irriterende problem, at når jeg lukker computeren i win2k, slukker den ikke!!! Den kommer med skærmbilledet der fortæller \"at det er sikret at slukke nu..\". Mit bundkort er et SOYO, og jeg har opdateret det med de nyeste win2k drivere.......Nogen der kan give en god forklaring?
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
11. juni 2001 - 12:43 #1
Den eneste forklaring jeg ka gi er at jeg ser det hele tiden!
Hvis jeg har 2 maskiner foan mig, og lægger win2k på dem begge er det sikkert kun den ene, som kan slukke ordenlig ned! :(

/JB
Avatar billede handmade Nybegynder
11. juni 2001 - 12:43 #2
h-klik skrivebord-egenskaber-pauseskærm-strømstyring-klik i APM
Avatar billede webwally Nybegynder
11. juni 2001 - 12:44 #3
Hej

Du skal blot gå ind under Strømstyring som ligger i kontrolpanelet. Der går du ind under Avanceret-fanebladet, hvor du kan slå det til!
Avatar billede webwally Nybegynder
11. juni 2001 - 12:45 #4
johnybrian>> LOL, det er nok bare fordi at det kun er den ene den kan detecte at kabinettet understøtter det.
Avatar billede a40kjo Nybegynder
11. juni 2001 - 13:22 #5
Løsningen er at gå ind i enhedshåndtering. Vælg vis + vis skjulte enheder. Nu vil du sandsynligvis kunne se at ATM er deaktiveret. Aktiver og nu er du selvslukkende.
Avatar billede makse Nybegynder
11. juni 2001 - 13:38 #6