Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 11:50 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Release party?

Jeg fik idag denne mail:

Kære Bikini-vinder!

Tillykke - du har vundet 2 billetter til eksklusivt release-party med
Bikini. Det foregår kl. 15.00  I DAG, mandag d. 11. juni på Park Cafe,
Østerbrogade 79 i København.

Dit navn vil stå på gæstelisten, så du skal blot sige dit navn i døren - så
får du + en ven/veninde adgang til Bikini\'s releaseparty! (hvis du har mere
end 1 ven/veninde, der meget gerne vil med til Releaseparty, så skynd dig at
sende mig en mail med deres navne - så tryller vi lidt :)

Ha\' en rigtig svedig bikini-fest!

Med venlig hilsen

Charlotte Smerup
Redaktør/Content Manager
NetStationen

Scandinavia Online A/S
Vermundsgade 40A, st.
2100 København Ø

Det var en konkurrence på netstationen. Nogen der har hørt om hvad det der fest tingest er for noget? Og nogen der kan fortælle mig nogenlunde hvor \"park cafe\" ligger henne ad?

-JOnas
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. juni 2001 - 12:00 #1
Ja, det kan jeg godt. Østerbrogade 79 i København. (Det står der.. d\'oh)
Avatar billede milo Nybegynder
11. juni 2001 - 12:00 #2
cool :)
Avatar billede milo Nybegynder
11. juni 2001 - 12:00 #3
LOL
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juni 2001 - 12:01 #4
Park ligger på Østerbrogade lige bag \"Parken\". Tag bus 6,14 lige til døren eller 1, 3, 6, 14, 650S til Trianglen og gå så resten af vejen.
Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 12:03 #5
Nikolajdu>>> Ved du hvorfra man kan tage en af de busser? Har nogen hørt om hvad det er for noget??

-Jonas
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juni 2001 - 12:06 #6
Ehm hvor jeg ved det fra??? Tjo nu bor jeg sjovt nok på Trianglen... *ggg*

Aner ikke hvad araangementet går ud på, men Bikini... Tjoo Det lyder da spændende - Hvis ikke lige det var fordi min kæreste har fødselsdag i dag damn damn *ggg*
Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 12:07 #7
Nikolaj jeg mente om du ved hvor man kan tage feks bus 14 fra feks fra hovedbanegården???

-Jonas :-)
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
11. juni 2001 - 12:08 #8
Jeg tror der er nogen der tager røven på dig :)
http://www.parkcafe.dk/
her står der ikke noget om bikini!
Avatar billede stoffer Nybegynder
11. juni 2001 - 12:08 #9
Nu kommer der ca. 30 Jonas\'er derhen :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juni 2001 - 12:09 #10
mathias - Lukkede arrangementer står formodentlig heller ikke på deres officielle side.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juni 2001 - 12:09 #11
Hej jeg hedde Jonas og er 15 år - Jo jeg prøver sgu. *ggg*

http://www.fotx.net/nikolajdu
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
11. juni 2001 - 12:11 #12
måske ik?
qzar>> ring og spørg om der er \"party\"???? Det ekan der da ikke ske noget ved!
Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 12:11 #13
*GG* Heldigvis skal skal man også nævne mellemnavn! Hvis du kan finde mit mellemnavn ville det da være helt fint :-)

-Jonas

Avatar billede stoffer Nybegynder
11. juni 2001 - 12:11 #14
nikolajdu -> det skal nok gå hehe
Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 12:12 #15
Mathias>>>> Jeg har lige fået mail fra Charlotte fra netstationen>>>

Jeg ved ikke så meget... Bikini kommer og optræder, og der bliver nogle
konkurrencer... Det plejer at være meget sjovt, sådan noget! :)

Charlotte

-Jonas
Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 12:13 #16
Hvis jeg af en eller anden grund er forhindret i at tage der over skal jeg nok skrive det herinde så kan det jo være at der er en anden der vil derhen.......!

-Jonas
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
11. juni 2001 - 12:14 #17
Jamen så skynd dig derhen klokken 15 og husk at fortæl os hvordan det gik :)
Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 12:14 #18
Det er altså lidt gustent at man får en mail kl 12 og så er det kl 15 samme dag!

-Jonas
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
11. juni 2001 - 12:14 #19
Hvem er bikini overhovedet!
Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 12:16 #20
Ved ikke tror nok at det er noget pop halløj!

-Jonas
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
11. juni 2001 - 12:17 #21
Popgruppe i ufattelig små bikinier eller hva :)
Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 12:17 #22
Det vil jeg da håbe :-)
Avatar billede ahl Nybegynder
11. juni 2001 - 12:55 #23
Øhhh, jeg har også vundet 2 biletter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede ahl Nybegynder
11. juni 2001 - 13:05 #24
Jeg har også deltaget i en konkurrence på n.dk, så jeg fik også en mail her i morges kl. 9, om jeg har vundet 2 biletterm. Det er faktisk præcis den samme mail!!
Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 13:19 #25
Nogen der vil derind istedet for mig?
Avatar billede milo Nybegynder
11. juni 2001 - 13:38 #26
tag nogen billeder og upload dem til et sted, og smid url\'en herinde :D
Avatar billede milo Nybegynder
11. juni 2001 - 13:41 #27
http://www.fotx.net/qzar

jonas madsen? :D det må da være nok *G*
Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 14:24 #28
Jeg skal ikke derind for jeg kan ikke nå det :-(
Hvis der er en der en der vil derind istedet for mig så SKYYYYYYND JER!

-Jonas
Avatar billede qzar Nybegynder
11. juni 2001 - 21:08 #29
Nikolajdu ville åbenart ikke have points :-(