Avatar billede jeppe_henriksen Nybegynder
05. november 2007 - 17:20 Der er 2 kommentarer

Internettets lande aflæsning.

Hej
Zattoo.com er et program så man kan se direkte TV på computeren. For os danskere kan man kun se danske, norske og svenske kanaler. Hvis man bor i England, kan man i samme program se mange flere engelske kanaler. Det er fordi internet explorer kan se hvad land man er fra, og man kan så kun downloade programmet til det land man bor i. Er det ens ip-adresse der afslører hvor man er, eller kan man snyde computeren på en måde, så det ligner man sidder i fx. England.
Avatar billede leif Seniormester
05. november 2007 - 17:36 #1
Proxy er svaret, men vær opmærksom på den sikkert ustablie forbindelse du får
Avatar billede jeppe_henriksen Nybegynder
05. november 2007 - 18:08 #2
Okay hvordan gør man, og hvad er risikoen?