Avatar billede mido1337 Nybegynder
04. november 2007 - 20:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke afspille film

som der står i overskriften, kan jeg ikke afspille film, jeg kan kun høre, men ikke se, det er bare HELT HVIDT. Det er ligemeget hvilken format jeg afspiller, så virker det ikke, selvom det er alm. avi.
Jeg har prøvet med windows media player og VLC uden held.Så nogen som har haft samme problem og kender løsningen ?

Har Windows Vista Ultimate 64bit

MvH
MiDo
Avatar billede dinirex Nybegynder
04. november 2007 - 23:06 #1
Har du haft dit TV sluttet til? Det kan være fordi skærmen er klonet, og den så derfor prøver at vise filmen på "tv'et"... Hvis du højreklikker på din film fil, er der så en menu der hedder noget ala: Afspil filen på... eller noget i den stil?
Avatar billede hozz Nybegynder
04. november 2007 - 23:09 #2
Har du codecs til de filer du forsøger at afspille? Nu har jeg ikke den store erfaring med Vista, men i XP har FFDshow hjulpet mig en del.
Avatar billede dinirex Nybegynder
04. november 2007 - 23:13 #3
Skærmen plejer ikke at være hvid, hvis det blot er codecs der mangler, så spiller den jo blot filen af som en lydfil, altså der kommer de der teknostreger
Avatar billede mido1337 Nybegynder
05. november 2007 - 09:42 #4
nej har ikke haft min tv sat til og har prøvet at højre klikke, der står afspil filen til windows media player. men tror jeg dropper det, jeg formatere bare computeren når jeg kommer hjem, se om det hjælper
Avatar billede j3ppah Novice
07. november 2007 - 08:35 #5
Download http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=3957&s=682
og installer den. det er en codec package.
Avatar billede mido1337 Nybegynder
24. december 2009 - 19:04 #6
LUKKET