Avatar billede centurion Nybegynder
03. november 2007 - 17:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wista har ingen startdiskette (OEM), hvordan nødstartes den?

Jeg kan have problemer med at starte Vista (OEM). Den har ingen startdiskette eller installations-CD.
Sommetider vil den ikke starte når den når frem til billedet efter BIOS, jeg klarer mig ved at genstarte med Ctrl+Alt+Delete. Men den dag den opgiver på grund af at filerne er beskadiget  -  hvordan kan jeg så starte den?
Avatar billede trold1 Nybegynder
03. november 2007 - 17:57 #1
Hvis du ikke har en DVD med vista på, så skulle der gerne være en Vista installation på din harddisk, som du kan brænde ud på en dvd. Den ligger sikkert på en anden del af din harddisk eller som en skjult fil. Du må se på pc fabrikantens hjemmeside eller i dokumentation dil pc om hvordan du får fat i den. Find den og brænd den over, så kan du derfra reparere windows eller geninstallere hvid det bliver nødvendigt.
Avatar billede centurion Nybegynder
13. november 2007 - 15:40 #2
Jeg er lidt usikker overfor pointgivning og karma, men finder vel ud af det. trold1's svar er rigtigt, men zitech hvor jeg har købt cp'en er ikke meget for at svare. Computeren har ikke en fabrikant jeg kan henvende mig til. Jeg skal give trold1 60 point og karma.

Venligst Centurion
Avatar billede centurion Nybegynder
13. november 2007 - 15:54 #3
Jeg har trykket Accepter, men desværre ud for centurion. - Jeg vil acceptere trold1's svar. Kald mig tykhoved, men fortæl mig hvordan jeg giver point til den der skal have dem - altså trold1.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
13. november 2007 - 15:56 #4
Trold1 har ikke lagt et svar, derfor kan du ikke acceptere det. Når han har gjort det, skal du markere hans navn i listen, og SÅ acceptere.

Du har i øvrigt ikke accpeteret dit eget svar, da du ikke har valgt dit navn i listen.

Se i øvrigt http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar.

*går igen*