Avatar billede marlowe Nybegynder
03. november 2007 - 09:55 Der er 10 kommentarer

Nybygget pc

Jeg har lige samlet en pc med et Asus sli bundkort/AMDx2 6000+ processor/Sata hardisk/Sata Dvd drev/Samt et Nforce 8600GTS grafikkort, min strømforsyning er på 520W .
Problemet er når jeg starter op for hele systemet ser det ud til og køre fint, bortset fra der ikke kommer noget billede på skærmen.
Jeg ved godt der kan være mange ting galt men vil lige høre om der er nogen som evt kan hjælpe mig.
Venlig hilsen
            Marlowe
03. november 2007 - 11:24 #1
... overhovedet ikke noget som helst ? Heller ikke BIOS POST beskeder ?

(Hvordan ved du at ...ser det ud til og køre fint... ?)
Avatar billede off-line Nybegynder
03. november 2007 - 13:12 #2
Er det ikke et grafikkort som kræver mange ram? Hvis du kan prøve med et andet
kort, og det kører, så ligger problemet muligvis der.
Avatar billede marlowe Nybegynder
03. november 2007 - 15:31 #3
Har 4 GB DDR2 Ram, nej heller ikke bios beskeder, det er bare surt  :(
Avatar billede off-line Nybegynder
03. november 2007 - 19:40 #4
Måske er der noget galt med en af ramblokkene? Prøv at starte op med bare een, og
hvis det kører to osv.
Avatar billede marlowe Nybegynder
04. november 2007 - 00:26 #5
Okay det prøver jeg imorgen gider ikke mere idag hvis det virker får du alle points  :)
Avatar billede marlowe Nybegynder
04. november 2007 - 12:26 #6
Det var heller ikke ram tror elv det er noget med bio opdatering, efter meget roderi med pc.
marlowe
Avatar billede off-line Nybegynder
04. november 2007 - 12:46 #7
I sådan en situation, ville jeg prøve med et andet grafikkort - hvis jeg havde
et liggende.
Avatar billede off-line Nybegynder
18. november 2007 - 22:55 #8
Fandt du ud af noget?
Avatar billede off-line Nybegynder
02. december 2007 - 19:29 #9
Hvad fandt du ud af?
Avatar billede marlowe Nybegynder
02. december 2007 - 22:27 #10
Bundkortets ram  tilslutning var defekt så jeg har fået et andet bundkort g nu kører det fint.
Så fandt selv ud af det i sidste ende, min comnputer kører kanon med 3 GB ram og dual 3,0 processor- Men tak til dem der prøvede at hjælpe mig.