Avatar billede stuppe Nybegynder
03. november 2007 - 02:22 Der er 4 kommentarer

Nyt Graffikort

Halløjs.

Jeg får sikkert mange hug, men jeg sidder med en DELL XPS 710. Jeg er godt tilfreds med den, ingen problemer overhovedet. Dog kun en lille ting.

Det ser ud til at jeg bliver nød til at købe et nyt graffikort, da jeg primært købte denne PC for at kunne køre de nyeste titler, deribland Crysis. Jeg kan køre det må medium i realativ lav opløsning uden problemer, men det ser bare ikke godt nok ud til mig. Jeg har 2stk Nvidia 8600GTS i som kører SLI, så jeg forstår simpelthen ikke hvorfor den ikke vil køre det ordentligt. Nyeste drivere og massere instillinger prøvet uden meget resultat.

Kan det virkeligt passe at det kort som jeg har set på (8800 ULTRA) er så meget bedre, og ville det være pengene værd? Ville det holde?

Jeg er bare lidt lost fordi jeg  troede virkeligt min nye maskine ville kunne klare det.

På forhånd tak, spørg endelig hvis der er noget i vil vide mere om.
Avatar billede peet-49 Novice
03. november 2007 - 07:59 #1
Har du driver til SLI indstalleret?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
03. november 2007 - 08:43 #2
Og ikke mindst chipset drivere?
Avatar billede kogt Nybegynder
03. november 2007 - 11:29 #3
har ikke laest om 8800ultra men en 8800GT slaar 8800GTS
Avatar billede stuppe Nybegynder
03. november 2007 - 16:17 #4
Ja har opdateret det hele, SLI er slået til og chipset drivere er opdateret også. Det hele skulle være fint nok.

Ultra skulle være toppen af rækken, så vidt jeg har forstået.