Avatar billede kamazoke Nybegynder
30. oktober 2007 - 11:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PDF filer sendt fra scanner kan ikke åbnes.

Hej.

Jeg har en kollega som ikke kan åbne PDF filer i sit Outlook 2003, når PDF filen er sendt fra vores HP scanner. Jeg får følgende fejlmeddelser:

Når den åbnes direkte for Outlook.

"Filen Document.pdf(standard navn fra scanneren) kan ikke oprettes. Højreklik på den mappe, du vil oprette filen i, g klik derefter på Egenskaber i genvejsmenu."

Når jeg prøver at gemme den ( højreklik - Gem som )

"Den vedhæftede fil kan ikke gemmes. Filen Document.pdf ( standard navn fra scanneren) kan ikke oprettes. Højreklik på den mappe, du vil oprette filen i, og klik derefter på Egenskaber i genvejsmenu for at kontrollere tilladelserne til mappen."

Har prøvet at reinstallere Office 2003, hjalp intet.

Hos en anden medarbejder virker det fint.

Nogle forslag? :)
Avatar billede tonygk Nybegynder
30. oktober 2007 - 11:54 #1
Prøv at kigge på fil associasion. Det er som om outlook ikke kan finde hvilken fil type den er.
Avatar billede tonygk Nybegynder
30. oktober 2007 - 11:56 #2
Tilføjelse. Jeg går udefra at han har Acrobat Reader installeret.
Avatar billede kamazoke Nybegynder
30. oktober 2007 - 11:58 #3
Hun har Reader installeret.

Andre PDF dokumenter sendt til hende, virker fint, men når det kommer fra scanneren, så er der no go..
Avatar billede kamazoke Nybegynder
30. oktober 2007 - 12:14 #4
Tak for hjælpen ellers Tonygk.

jeg fandt dog en løsning på det:

http://support.microsoft.com/kb/305982

Jeg lukker