Avatar billede gittep Nybegynder
29. oktober 2007 - 17:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Størrelse på kabinet

Hvordan finder man ud af, hvilket kabinet, der passer til den computer man har, hvis man nu kan tænke sig et nyere og smartere?
Avatar billede Rosenkjaer Novice
29. oktober 2007 - 17:27 #1
Du kunne prøve at fortælle os hvilket bundkort du har, eller selv søge efter det (Google?). Sandsynligvis kan du bruge alt der overholder ATX standarden.
Avatar billede gittep Nybegynder
29. oktober 2007 - 17:37 #2
Det er der, jeg har et problem, det er nemlig en Dell Dimension, og når jeg tager siden af, så sider bundkortet i venstre side, hvor det ser ud til at sidde i højre side, på andre computere, derfor passer pci og onboard jo ikke??
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2007 - 20:12 #3
kunne lyde som btx format ?
Avatar billede gittep Nybegynder
14. november 2007 - 21:34 #4
ja det har jeg så også fundet ud af nu, tak for din hjælp.
Avatar billede gittep Nybegynder
14. november 2007 - 21:34 #5
lukker
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2007 - 22:24 #6
ok