Avatar billede stuppe Nybegynder
27. oktober 2007 - 18:31 Der er 2 kommentarer

Netgear FVS318 10mbit?

Halløjs alle.

Jeg har et lille problem, her i huset har vi 3 computere som i øjeblikket er sat op på en Netgear FVS318 router. Det er jo fint nok.

Problemet er bare at vi lige har fået 10mbit, og min router vil kun give mig ca 600KB/s download. Men når jeg sætter netkablet direkte i modem, så køre det som det skal, dvs omkring de 1100/1300KB/s.

Så er mit spørgsmål bare, er det fordi min router ikke kan trække det eller er der noget opsætning der skal laves?

Så vidt jeg kan læse i manualen burde den sagtens kunne trække det, men jeg kan jo tage fejl - da jeg ikke just er vildt fiks med routere.

På forhånd tak!
Avatar billede kenp Novice
28. oktober 2007 - 11:52 #1
Ja det kan sagtens være routeren som ikke kan levere mere forbindelse direkte igennem routeren. Det er nemlig ikke alle routere som kan klare store forbindelser
Avatar billede justrace Novice
11. november 2007 - 00:50 #2
Tror ikke det er routeren som sådan, men måske nogle af dine indstillinger. Eller kig evt. på en FVS124G