Avatar billede loechte Nybegynder
26. oktober 2007 - 23:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til brochure design

Hej!

Jeg søger lidt tilbud på nogle grafiske opgaver.

Vi er en gruppe medicinstuderende der tilbyder førstehjælpskurser til virksomheder og foreninger.

Vi søger en grafikers tilbud på at få stillet en brochure op(har en råskitse) og få lavet noget grafik til plakat/postkort.

Temaet er selvfølgelig "red liv" og brug af hjertestarter.

Vi har et "logo" som er lavet af en i gruppen. Da vi har bestilt trøjer med logoet trykt skal dette bibeholdes, trods halvdårlig kvalitet.

Har du et bud på opgaven, altså en brochure samt en plakat så send det gerne. Gerne både forslag til pris og udkast.

Midlerne er små, men giv et bud!
Avatar billede mccookie Seniormester
27. oktober 2007 - 10:50 #1
Hej Loechte

Send venligst materiale og ideer til hj AT kfumspejderne DOT dk

Jeg har et samarbejde med en designer som arbejder som mediegrafiker til dagligt, sammen laver vi design, hjemmesider etc. Han kan sætte op i Indesign etc. og lave det i PDF så det blot skal trykkes! Altså ikke noget Word/Publisher genereret PDF.

Vi er begge spejdere og kender til begrænset midler, men jeg er sikker på at vi kan hjælpe jer for et rimeligt vederlag.

Mvh.
Henning

Alternativt fang mig på MSN hj AT pcproblemer DOT dk
Avatar billede loechte Nybegynder
27. oktober 2007 - 13:04 #2
Jeg har kontaktet dig pr. hj AT kfumspejderne DOT dk

Mvh

Lars
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2007 - 18:36 #3
Hej Loechte

Jeg vil da også meget gerne give dig et tilbud på opgaven, hvis du ikke har noget i mod at sende materialet I har til mig, så vil jeg fremsende en beskrivelse af mit løsningsforslag, samt tids og pris estimat.

Du kan fange mig på osj@device.dk

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede mccookie Seniormester
28. oktober 2007 - 21:29 #4
Hej Ole

Jeg ville lige hurtigt sige er jeg er igang med at løse opgaven ;o)

Venligst
Henning

P.s.
Loechte lukker du opgaven igen?
Avatar billede loechte Nybegynder
28. oktober 2007 - 21:30 #5
Hej Ole

Jeg har modtaget tilbud på opgaven, men vil også gerne høre fra dig. Har sendt en mail.
Avatar billede loechte Nybegynder
28. oktober 2007 - 21:31 #6
Hej Ole, jeg beklager - en anden fra gruppen har svaret. Opgaven er givet til Mccookie.

Se venligst bort fra fremsendt mail.