Avatar billede soda Nybegynder
26. oktober 2007 - 11:31 Der er 4 kommentarer

Privat mødeindkaldelse er ikke privat hos modtager

Har fået et underligt problem på jobbet.

Når der sendes en mødeindkaldelse til en eller flere kollegaer og indkalder sætter dette møde som privat, så er der et vilkårligt antal af mødedeltagerne, der ikke får lagt møde i deres kalender, som privat.

Modsat kan modtager oprette en mødeindkaldelse til afsender og sætte det som privat, hvilket det bliver.

Dette er et problem i forbindelse med bl.a. personfølsomme sager.

Nogen der kender en løsning på dette ?
Avatar billede be_nice Juniormester
26. oktober 2007 - 12:13 #1
Arbejder I med delt kalender - eller delt adgang til mail?

Be_Nice
Avatar billede soda Nybegynder
27. oktober 2007 - 11:18 #2
Alle brugere kan se alle andres kalender (Kurrekturlæser), men udover det, så er det kun sekretære, der har speciel skriveadgang til enkelte chefers kalendre.
Avatar billede be_nice Juniormester
27. oktober 2007 - 16:18 #3
Du kan læse mere omkring private aftaler / mødeindkaldelser her:

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HP052516431030.aspx

Hvis aftalen sendes til mere end én modtager, er der åbenbart problemer med lade den forblive privat - derfor bør du benytte dette med omtanke.

Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
24. december 2007 - 16:07 #4
Noget nyt i dette spørgsmål?
Glædelige Jul
/Be_Nice