Avatar billede sangeet Nybegynder
25. oktober 2007 - 18:46 Der er 2 kommentarer

Til Win95: Dokumentvisning med 2 sider

Jeg har brug for visning af 2 sider samtidigt i et dokumentvisningsprogram, der kan vise TIFF-filer. Det går fint med Office Document Imaging (fra Office 2003)i WinXP. Men jeg vil rigtig gerne kunne gøre det samme på min gamle bærbare PC med Win95. Den har programmet Imaging, der kun kan vise een side (samt miniaturer). Man skulle ikke tro, at der var noget teknisk i vejen for, at et program til Win95 kunne vise 2 sider i eet skærmbillede, men de mange programmer jeg har prøvet (Irfanview, Forcevision, 11 View m.fl. har ikke kunnet. Kender du et dokumentvisningsprogram til Win95, der kan vise 2 sider samtidigt?
Avatar billede jernrosen Nybegynder
26. oktober 2007 - 15:15 #1
Publisher ??

Jeg mindes at det kunne vise 2 sider samtidigt, men er faktisk ikke helt sikker.
Det er noget med at du skal lægge billedet ind på side 2 og 3.
Avatar billede sangeet Nybegynder
27. oktober 2007 - 22:38 #2
Jeg kan ikke se, at Publisher kan vise TIFF-filer?
Det er ikke et dokumentvisningsprogram og løser desværre ikke mit problem.
Tak for din interesse.